Geplaatst in Media, Mijn Verhaal, Muziek

Het Sneeuwt!

top2000

Of in ieder geval het heeft gesneeuwd. De sneeuw bleef ondanks de vreselijke kou niet liggen, maar de kerstsfeer komt er al redelijk goed in. Zeker nu ik gisteren, na lang wikken en wegen, mijn Top2000 lijst heb opgestuurd kan de kerst van mij niet gauw genoeg komen! Maar voordat het zover is, zal ik eerst mijn lijstje met jullie delen. Kijken jullie mee?

Zoals jullie misschien al konden raden, kan Ed Sheeran natuurlijk niet ontbreken in mijn lijst. Dit jaar heb ik gekozen voor de nummers Thinking Out Loud, Give Me Love en als vrije keuze zijn nieuwe nummer Photograph en Lay It All On Me, die hij samen met Rudimental heeft gemaakt. Dat laatste nummer is zeker een aanrader om te beluisteren, er zit een heerlijke wave aan het nummer!

Maar ook Robbie Williams met Feel en Angels en Paul de Leeuw met zijn cover Voorbij maken deel uit van mijn lijst. De nummers van Robbie staan al jaren in mijn lijst, maar het nummer voorbij heb ik dit jaar pas echt leren ontdekken. Het nummer was bekend bij mij, maar ik heb nooit geweten hoe het heette, tot dit jaar 😉

Naast deze wat nieuwere nummers, heb ik er ook wat heuse klassiekers tussen zitten, wees maar niet getreurd. Als eerste Another One Bites the Dust en Bohemian Rhapsody van Queen, Sharp Dressed Man van ZZ top and Jonnhy B. Goode van Chuck Berry. Al deze nummers hebben zo heerlijke losgaan vibe. Gewoon verstand op nul en keihard meezingen en bewegen!

Maar ook Adele met Someone Like You en Hello, Kelly Clarkson met Because of You en Stronger en The Script met No Good in Goodbye en The Man Who Can’t be Moved konden niet ontbreken. Graag had ik ook Jason Mraz en Michael Bublé terug in mijn lijst gehad, maar de andere nummers hadden toch, vooral op dit moment, meer mijn voorkeur.

Naast deze lijst met buitenlandse artiesten zaten er ook wat Nederlands toppers bij zoals Racoon met Oceaan en Guus Meeuwis met De Weg. Natuurlijk had ik ook in deze categorie meer willen toe voegen, zoals Nielson, Maaike Ouboter, Doe Maar of Caro Emerald. Maar helaas, de lijst zat al vol.

Als laatste bestond mijn vrije ruimte uit de volgende nummers; Beyoncé met Deja Vu, Christina Aguilera met Dirrty, Justin Bieber met What Do You Mean, Olly Murs met Up, The Wombats met Let’s Dance to Joy Division en Nick Jonas met Levels.

Nu vond ik het invullen van mijn vrije ruimte niet zo moeilijk, maar bij de algemene stemlijst heb ik toch nog veel nummers moeten schrappen die ik eigenlijk ook wel had willen toevoegen. Nu maar hopen dat andere daar dan weer hebben op gestemd 🙂

Dus nu de lijst is ingeleverd, er sneeuw naar beneden valt en het steeds kouder wordt, vind ik dat het de hoogste tijd wordt om de christmas station van Skyradio maar eens plat te gaan draaien!

Hebben jullie gestemd? En welke nummers hebben jullie gekozen?

 

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

5 gedachten over “Het Sneeuwt!

Geef een reactie

