Geplaatst in Mijn Strijd

Mijn Strijd | Tussenweekend

Met het miezerige, koude en natte weer van dit weekend was hardlopen nou niet echt iets waar ik deze week naar uitkeek. Mede dankzij het feit dat ik afgelopen dinsdag keihard met mijn knie tegen de paal was aan geknald (bij paaldansen), en mijn knie nou eenmaal niet zo sterk is. Ben ik dus maar niet gaan hardlopen vandaag, jammer, maar gezondheid gaat nou eenmaal voor 🙂

Daarnaast was dit weekend ook de maandelijkse party dus besloot ik maar om een weekend gewoon goed te genieten en hierna een goede maand nog even te knallen! Want hell yeah dat ik aan het einde van het jaar onder die 55 kg zit!

Gelukkig gaat het gezond eten door de weeks helemaal prima, alleen de weekenden zijn nogal lastig door te komen. Nu voelde ik mezelf natuurlijk ook niet helemaal lekker, dus was er dit weekend natuurlijk een goede verklaring voor. Hoe dan ook, morgen ga ik er weer helemaal voor!

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

3 gedachten over “Mijn Strijd | Tussenweekend

Geef een reactie

