Geplaatst in Media

Ze zijn bekend!

(c) Michel Schnater/AVROTROS (Telegraaf)

De kandidaten van het WIDM seizoen 2016 zijn vanmiddag bekend gemaakt, wat betekent dat we weer kunnen af tellen tot één van de leukste spelshows op de Nederlandse Televisie weer begint. Schrijf het in je agenda, want zaterdag 2 januari begint het weer! Ik verbaas me er nu wel over waarom het op een zaterdag is, hopelijk is het eenmalig want de donderdag was juist zo’n mooie dag 🙂

Hoe dan ook, het seizoen zal beginnen in de Dominicaanse Republiek met de volgende kandidaten (bron Televizier).

  •  Klaas van Kruistum – presentator bij KRO-NCRV
  • Taeke Takema – ex-hockeyer
  • Elly Lust – politiewoordvoerder Amsterdam
  • Annemieke Schollaardt – 3FM dj
  • Remy van Kesteren -harpist
  • Airen Mylene – SBS 6-presentatrice
  • Tim Hofman – BNN-presentator
  • Cecile Narinx – hoofdredacteur Bazaar
  • Rop Verheijen – acteur in o.a. De Familie Kruys
  • Marjolein Keuning – Actrice GTST

Eerlijk is eerlijk, ik ken er hooguit 1 à 2, de rest is niet helemaal bekend voor mij.. Maar het zal de pret vast niet bederven (hoop ik) want over 51 dagen ben ik gewoon weer van plan om iedere week voor de buis gekluisterd te zitten om zelf de raarste theorieën te bedenken! Kijken jullie mee?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

7 gedachten over “Ze zijn bekend!

      1. Ik vind het dubbel, ben blij dat het niet meer op de donderdag avond is, want dan zijn er meerdere leuke programma’s op, maar zaterdag is ook niet echt ideaal inderdaad!

Geef een reactie

