Geplaatst in Mijn Strijd

Mijn Strijd | Halverwege

Met een beetje vertraging, kan ik nu toch mededelen dat ik op de helft zit! Nog minder dan 10 weken en ik ben weer terug in Enschede. Eigenlijk best wel jammer, want uiteindelijk vermaak ik me hier prima!

Om maar gelijk ook met de deur in huis te vallen, over een klein uurtje begint mijn eerste les van de B cursus van paaldansen. Jaja, ik heb de A cursus volbracht en kan nu door naar de half gevorderden.  Iets waar ik vorige week al een klein voorproefje van mocht hebben, namelijk ondersteboven in de paal hangen! Vorige week nog met een beetje hulp, maar na het eind van deze cursus zou ik het helemaal alleen moeten kunnen.

En zo hing ik ook in de paal, natuurlijk met hulp met het omhoogkomen van mijn benen 😉

Ondanks dat ik heel blij was dat ik me hiervoor in heb kunnen schrijven, is dit me helaas niet gelukt voor de zwemcursus. Jammer, dat zeker, maar gelukkig zijn er zat andere sporten die het sportcentrum aanbiedt die ik kan volgen. Want tenslotte wil ik de aankomende 10 weken nog goed gaan sporten, voor conditie maar ook om die laatste overtollige kilo’s kwijt te raken! Ik heb er zin in! Op naar die gezondere levensstijl 🙂

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

