Geplaatst in Mijn Strijd

Mijn Strijd | Stil

Mijn strijd staat eventjes stil. Waarom? De enige goede reden; tentamenweken. Na deze week zijn ze voorbij & dan kan ik me weer helemaal focussen op sport en gezond eten. Maar tijdens tentamenweken draait alles om tentamens, dus dan let ik ook wat minder op wat ik eet. Want mijn gedachten moeten natuurlijk helemaal op de tentamens gericht zijn en niet op eten 😉

Gelukkig heb ik me wonder boven wonder afgelopen week goed gedragen, ondanks dat al mijn sportcursussen niet doorgingen omdat sommige de luxe hadden van herfstvakantie. Lekker gezond gegeten dus daar ben ik best wel trots op! In het weekend wel wat extra gegeten, maar heb vanochtend lekker hardgelopen dus dat is allemaal dikke prima!

Maar ik ga weer verder leren! Fijne zondag allemaal 🙂

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

3 gedachten over “Mijn Strijd | Stil

Geef een reactie

