Geplaatst in Inspiratie

If you have a dream, than you have a duty and the responsibility to yourself to make it come true. Because if you don’t make your dreams come true, than your just a dreamer.

Ondertussen weten we allemaal wel dat ik een gigantische Masterchef Australië fan ben. Tijdens het kijken van de afleveringen, kwam als gastchef Marco Pierre White. Terwijl iedere deelnemer vol bewondering naar hem zat te kijken, gaf hij naar mijn mening één van de beste speeches ooit.

Hij vertelt dat hij op zijn 17de begon met het werken in een twee-Michelinsterren restaurant, er waren toen der tijd maar 4 restaurants met twee Michelinsterren. Hij vervolgt “My dream was three stars. That was the impossible, and everyone around me, they thought I was a dreamer. But I had my dream, and everyday I pushed and got that little bit closer to my dream. Dreams, are without question, the most important. Because without them, you will never achieve anything.”

Met dank aan dit gezegde, weet ik nu zeker dat ik alles op alles ga zetten om later dat medicijn/geneesmiddel/therapie voor kanker te vinden.

Hebben jullie nog dromen?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

3 gedachten over “

Geef een reactie

