Geplaatst in Mijn Strijd

Mijn Strijd | Een tussenmomentje

Het is weer zondag wat betekent dat ik mijn suikerdosis weer kan aanvullen. Niet met fysiek voedsel, maar met een heerlijke portie van Heel Holland Bakt.

Toch was dit weekend niet helemaal hoe ik gepland had, het liefst had ik de eerste twee weken constant gezond geleefd. Toch, met twee verjaardagen dit weekend, kwamen natuurlijk de nodige calorietjes wel binnen.

Enigszins getreurd dat ik deze verplichtingen had, moet ik toegeven dat ik er dit weekend wel op ben vooruit gegaan. Normaal gesproken zou ik mijzelf na een verjaardag hebben laten gaan, thuis nog lekker even na-snaaien. Toch heb ik dit weekend deze barrière doorbroken! Dit resulteerde dat ik vandaag, tijdens mijn weegmomentje, nog steeds hetzelfde gewicht mag dragen als de week ervoor.

Het enige waar ik nu nog aan moet werken is de mind-setting dat het op zulke momenten niet erg is om wat te snoepen. Maar ach, één stap per keer vooruit is meer dan voldoende! Geniet nog van jullie zondag 🙂

Mijn dieet houdt tegenwoordig in dat ik altijd gezond moet eten, maar met verjaardagen mag ik gerust wat snoepen. N

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Een gedachte over “Mijn Strijd | Een tussenmomentje

Geef een reactie

