Geplaatst in Mijn Verhaal

Updatejee

Hallootjes!

Op dit moment neem ik afscheid van mijn kamer in Enschede. Afscheid? Ja afscheid. Aankomend halfjaar verplaatst ik mijzelf van Overijssel naar Gelderland om te gaan studeren in Nijmegen. Ik vind het gigantisch spannend en eng te gelijk, toch heb ik er heeeel veel zin in!

Daarnaast hebben jullie de laatste tijd maar weinig van me gehoord, maar daar gaat verandering in komen. De zomerstop is bijna voorbij en dat betekent dat het normale leven weer gaat beginnen. Mijn laatste kwartiel heb ik trouwens afgesloten met een 8 en dat betekent dat ik het jaar met twee achten en twee zevens heb afgerond. En ja, daar ben ik dus redelijk trots op, zeker omdat ik dit jaar efficiënter heb geleerd en daardoor meer dingen naast mijn studie heb kunnen doen zonder een stress gevoel.

Na het afronden van mijn 2de jaar, heb ik mij daarnaast bezig gehouden met het inpakken van mijn vakantietas voor de Franse Alpen en het doorspitten van oude tijdschriften en middelbare schoolspullen. De container ging van leeg naar vol. Oude Fancy’s, Cosmogirls en Hitkrants vonden allemaal een weg richting de prullenbak evenals werkboeken van Frans, Natuurkunde en alle overige vakken van de middelbare. Ook oude samenvattingen en schriften moesten eraan geloven. De enige dingen die ik bewaard heb zijn de proefwerken en werkboeken van Latijn en Grieks. Ik kon het gewoon niet over mijn hart krijgen om ze weg te doen.

De vakantie naar de Franse Alpen was daarnaast geweldig en binnenkort zal er een serie online komen van mijn reis. Hiernaast gaan er ook drastisch wat dingen veranderen op mijn site, niet geheel drastisch, maar gewoon de nodige dingen. Hiernaast moet ik ook weer dringend opzoek naar een bijbaantje zodat ik volgend jaar een surfvakantie en nog wat andere dingen kan financiëren. Niet per se het belangrijkste nieuws, maar ik hoop door het hier te zeggen dat ik wat meer moeite ga doen om dat baantje ook daadwerkelijk te vinden 😉

Jullie kunnen natuurlijk begrijpen dat ik mijn nieuwe levensstijl niet helemaal heb nageleefd, hier moet ik volgend jaar wat meer aandacht aangeven. Het liefst wil ik aankomend halfjaar een gigantische slagmaken en wanneer ik terug ben in Enschede heb ik opeens een geweldig lichaam. Op dit moment is het nog echt een droom, maar ik zal het wel echt supervet vinden als ik dit voor mekaar ga krijgen. Een droom die nog dicht bij realiteit ligt ook, binnenkort zal ik vier keer per week als het niet meer is voor mezelf moeten koken. Ik kan dus makkelijker kleinere porties eten dan dat ik doe binnen een studentenhuis, hiernaast kan ik ook gezonder eten doordat ik zelf bepaal wat ik ga eten. Eigenlijk ideaal.

Hoe dan ook, dit waren mijn afgelopen 2 maanden in een notendopje. Nu ga ik lekker wat eten om me daarna richting de poolparty te verplaatsen als vrijwilliger!

Tot de volgende keer!

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

3 gedachten over “Updatejee

Geef een reactie

