Geplaatst in Mijn Strijd

Mijn Strijd | één jaar

Hoe het gaat met mij?
Zijn gangetje, ik zit in ieder geval lekker in mijn vel. Dus dat geeft wel een lekker gevoel.

Hoe het gaat met mijn blessure?
Wonderbaarlijk goed, ik merk als ik wat geks doe dat mijn knieën dat niet helemaal lekker vinden. Maar de rust doet me echt goed. Het enige jammere is dat ik me rot verveel, ik wil lekker zwemmen/hardlopen, maar dat durf ik gewoon nog niet aan.

Hoe gaat het mijn nieuwe levensstijl?
Nieuw onderwerp graag! Niet? Oh, uhm dan tsja. Ik blijf op gewicht, ik word niet zwaarder, nog niet in ieder geval. Maar ik merk gewoon dat dat niet sporten belemmerd, vooral omdat sporten iets was om mijn hoofd leeg te maken. Hierdoor zat ik beter in mijn vel en liet ik eerder wat staan dan nu. Dus tsja, ik zou willen zeggen dat het goed gaat, maar ik kom nog niet helemaal in mijn ritme.

Hoe kijken we terug op vorig jaar?
Nu je het zegt, 25 mei 2014 heb ik alles omgegooid. Dat was de dag dat ik begon met afvallen (na mijn dieptepunt van de 65 kg). Ik kan zeggen dat ik dit jaar met veel ups en downs heb volbracht. Hoe dan ook, ik ben tevreden met wat ik heb bereikt. Het is dan wel maar 6 kg dat ik ben afgevallen, maar het is er wel afgebleven. Het is niet zo dat ik schommelde met het gewicht, want dat heb ik absoluut niet gedaan. Daarnaast heb ik natuurlijk ook mijn eerste hardloopwedstrijd gelopen! 5 km. Ik kan zeggen dat het een enorme boost heeft gegeven voor mijn zelfvertrouwen!

Hoe gaan we nu verder?
Ik hoop morgen weer dezelfde vibe te krijgen als een jaar geleden. Lekker gezond eten en proberen alle slechte lekkernijen te laten staan. Of het me gaat lukken? Geen idee, waarschijnlijk niet helemaal. Aanstaande dinsdag vindt er namelijk een cocktailparty XL plaats & ja daar moeten we natuurlijk wel even heen gaan. Hoe dan ook, ik ga er gewoon weer met volle moed tegen in. En wie weet, aanstaande donderdag zitten mijn drie weken rust erop, dus misschien kan ik dan wel beginnen met een paar lichte oefeningen om de spieren in mijn bovenbenen iets te versterken. Dan hebben mijn knieën ook meer steun.

Iedereen nog een fijn pinksterweekend gewenst, ik ga nog even genieten van dit heerlijke weer om het daarna af te sluiten met een lekkere BBQ!

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Een gedachte over “Mijn Strijd | één jaar

Geef een reactie

