Geplaatst in Mijn Verhaal

18 uur 2 minuten 15 seconden

IMG-20141221-WA00051

Dat is de tijd tot mijn eerste hardloopwedstrijd. Mijn allereerste hardloopwedstrijd. Hierna kan ik eindelijk mee praten over hoe het is om in een wedstrijd mee te lopen. Zelf vind ik het leuk om te lezen hoe andere mensen hun hardloopwedstrijden beleven. Vaak gebruiken zij een timer om de kilometers te klokken en zo te kijken of er een PR zal ontstaan. Voor mij heeft dat nu nog geen zin, eerst maar eens zien dat ik de wedstrijd gewoon uitloop. En daarna? Daarna gaan we trainen voor de 10 km.

De weg naar deze wedstrijd was lang. Vanaf mijn zestiende was het vallen en opstaan, wat nu voornamelijk nog alleen staan is. Sinds afgelopen zomer heb ik het langzaam opgebouwd en vanaf 14 maart kon ik ook daadwerkelijk de 5 km lopen. Helaas kwam daarna de lopersknie en moest het hardlopen naar een lager vuurtje. De lopersknie is door rust, massages en koelen teruggebracht tot geen “pijn” meer. Toch maak ik me zenuwachtig hoe het morgen zal zijn, tijdens de wedstrijd. Maar voor het zover is, ga ik nu lekker rusten en wat doen voor de universiteit. Want dat moet ook gebeuren.

Alvast een fijn weekend allemaal!

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

6 gedachten over “18 uur 2 minuten 15 seconden

Geef een reactie

