Geplaatst in Fashion

OOTD | Op zijn Pastelgroenbest

Pastelkleurtjes vind ik helemaal geweldig. Of het nou als accessoire is, als decoratie voor in huis of als shirtje, het maakt me helemaal vrolijk. Vooral met een lekker zonnetje erbij, krijg ik al helemaal zin in een zwoele lente en zomer.

Toen ik afgelopen week de Primark was ingedoken op zoek naar een sportbeha, stuitte ik op dit geweldig mooie groene shirtje. De kleur en het model van het shirtje waren helemaal mijn ding. Ik had mijzelf nog zo voorgenomen om niets te halen, maar kon het niet laten om hem niet even te passen. De kleur kon ik verbazend wekkend goed hebben. Het shirtje was daarnaast ook prima geschikt voor een statement ketting, dus had ik gelijk een excuus om even bij de accessoires afdeling te snuffelen.

Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk kwam ik de Primark uit met een nieuw shirtje, ketting en een sportbeha. Oké nee ik lieg, ik kwam de Primark uit met een nieuw shirtje, ketting, sportbeha, twee nieuwe capri hardloopbroeken en een hardloopvest. Het hardlopen gebeurde namelijk steeds vaker per week en een extra hardloopvest was daarvoor niet verkeerd, vooral niet omdat het dezelfde was die ik al had gekocht een paar weken terug, maar dan in de aanbieding. En toen ik naast het vestje een capri hardloopbroek zag liggen met hetzelfde motiefje voor drie euro per stuk, toen was ik helemaal verkocht.

Ik dwaal af, terug naar de outfit. Gecombineerd met een paar zwarte gympen, aangezien ik geen hakken mag dragen, en een zwart rokje vond ik de outfit helemaal geweldig. Samen met mijn favoriete oogschaduw, een koraalkleurige lippenstift en mijn nieuwe hairdo, voelde ik me al helemaal klaar voor de zomer!

Zijn jullie ook zo dol op pastelkleurtjes?

Blousje Primark, 6,90
Ketting Primark, 3,-
Lippenstift Essence, Coral Calling 01
Colbertje Primark
Rok New Yorker
Panty Primark
Oogschaduw Rituals
Gympen Primark

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

5 gedachten over “OOTD | Op zijn Pastelgroenbest

Geef een reactie

