Geplaatst in Inspiratie, Mijn Strijd

A transformation is never a perfect ride. Transformation is never perfect, but when you fall you can get back up. You can fall without failing. – Chris Powell 

Chris Powell vind ik één van de meest inspirerende personen op aarde, samen met zijn vrouw. Je kan dan ook wel raden dat een quilty pleasure van mij dan ook programma’s zijn zoals Extreme Weight Loss en de Nederlande Obese. Het concept bij beide programma’s is hetzelfde, beide met een leuke, inspirerende trainer. De eerste wordt gepresenteerd door Chris Powell en Heidi Powell en de tweede door Wendy van Dijk samen met Radmilo Soda. Ik kan nu precies gaan uitleggen waar het programma overgaat, maar de titel zegt genoeg. Ik vind het niet alleen een eye opener, maar ook motiverend en erg indrukwekkend om te zien. Natuurlijk hebben ze het zelf zo ver laten komen, maar de motivatie die ze daarna hebben om de kilo’s te verliezen is gewoon bewonderenswaardig!

Na zoveelste aflevering gezien te hebben van Extreme Weight Loss, zei Chris Powell op het eind dit. Het beschrijft mijn proces zo goed. Aan het begin ging alles vlot, maar wat wil je, het zijn de eerste kilo’s. Daarna kwam een periode met wat tegenslagen, maar ondanks dat wel op gewicht. Ofwel ik viel, maar ik faalde niet.

Het beschrijft ook mijn situatie nu, aangezien mijn knie tegen begint te stribbelen. Het voelt niet meer zoals ik wil, dus heb ik volgende week een afspraak met de fysiotherapeut. Om beter te kijken wat er aan de hand is. Maar wat er ook gebeurt, ik ga niet stoppen totdat ik dat afgetrainde lichaam heb!

Fijne dinsdag allemaal 🙂

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Een gedachte over “

  1. Inderdaad heel bewonderenswaardig ja! Maar ook heel belangrijk is luisteren naar je lichaam. Vaak is dit al heel lang niet meer gedaan..en wel heel goed als je dat ook weer kan!

Geef een reactie

