Geplaatst in Mijn Verhaal

Leeg

Om eerlijk te zijn heb ik nooit rust. Rust in mijn hoofd. Het ene moment ben ik aan het stressen voor aankomende tentamens, het andere moment ben ik onzeker over mijn lichaam. Een ander moment maak ik me druk over de toekomst of ben ik juist onzeker over mijn persoonlijkheid.

Vandaag is mijn hoofd leeg, een uniek moment. Zelfs mijn creativiteit is ver te zoeken. Wat werkelijk waar jammer is, maar het lege moment voelt heerlijk. Ik maak me nergens zorgen over, het enige waar ik aan denk is “ik zie wel waar de toekomst mij brengt”. Ik ben tevreden over mijn lichaam, ik voel mijzelf sterker worden met de dag. Evenals dat ik mijn lichaam zie veranderen. Ik hoop dan ook van ganse harte dat over een maand mijn lichaam nog strakker is geworden, dat de nieuwe metamorfose die ik dan ga maken nog spectaculairder is. Wat die metamorfose is, dat hou ik nog even voor mezelf.

Daarnaast heb ik zin in de toekomst, een nieuw avontuur gaat bijna beginnen. De motivatie voor studeren is daarmee alleen maar groter geworden, ondanks dat sommige vakken mij maar nauwelijks interesseren. De onzekerheid over mij zelf, hoe mensen mij vinden zal altijd wel blijven. Misschien dat het ooit nog wel eens zal verdwijnen, maar het is iets wat je zelf niet in de hand hebt. Je bent dan wel jezelf, maar de vraag blijft toch hoe anderen over je denken. Gelukkig zijn mijn gedachten daar vandaag niet bij, het voelt heerlijk. Nergens aan denken, gewoon rust. Dit is pure ontspanning en ik hoop dat ik zo’n moment nog vaker mag meemaken.

Dit was een kort berichtje, maar ik heb er daadwerkelijk ook helemaal niets aan toe te voegen.

Hebben jullie wel eens van die “lege” dagen?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

3 gedachten over “Leeg

    1. Ah wat balen. Ik had eenzelfde periode rond oktober, november vorig jaar. Bijna iedere dag hoofdpijn en de hele tijd piekeren. Ik begin er nu net weer bovenop te komen. Wat nou precies de oorzaak was, geen idee.

      Ik hoop dat je er snel boven opkomt, niets is erger dan hoofdpijn. Hopelijk werkt dat lekkere “lente” weer een beetje mee 🙂

  1. Ik heb niet heel erg veel ‘lege dagen’. Sowieso maak ik mijzelf altijd veel te druk. En nu ik nog steeds geen baan kan vinden en over anderhalve maand mijn werkloosheidsuitkering afloopt, zit ik vaak wel enorm te stressen of ik het allemaal financieel ga redden. Maar ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel iets beter gaat. Ik ben benieuwd naar je metamorfose. Super dat je zo goed bezig bent en je jezelf sterker voelt worden. Geeft mij ook motivatie om goed aan mijzelf te werken 🙂

Geef een reactie

