Geplaatst in Mijn Strijd, Mijn Verhaal

Mijn Strijd | Het gaat lekker!

Na een lange tijd niet lekker in mijn vel te hebben gezeten, voel ik me weer helemaal de oude!. Afgelopen maandag heb ik alle zoetigheden weer uit mijn leven verbannen en ben gaan leven op groente en fruit voor de komende 2 weken tot een maand. Hoe raar het ook klinkt, het fruit eten heeft gelijk effect op je hele lichaam. Je huid straalt meer en je zit gelijk beter in je vel, waarom heb ik dit niet eerder gedaan?

Toch is deze week nog niet helemaal soepeltjes verlopen. Een zelfgemaakte stroopwafel werd me gratis aangeboden, ik als stroopwafelliefhebber kan dat gewoon niet weigeren, haha. Daarnaast had ik deze week nog een gezellig meiden/film avondje met mijn lieve huisgenoten, na Wie is de Mol natuurlijk. In plaats van chips besloten we om zelf een appelcrumble te maken met kaneelijs. Niet het meest gezonde, maar beter dan een lading chips na binnen werken. Heb zelfs netjes de drank laten staan, dus zo erg was het nog geeneens.

Daarnaast gaat het met het sporten ook super lekker. Moet ook wel, want heb deze week te horen gekregen dat ik in plaats van 3,6 km de 4,9 kilometer ga lopen met de Batavierenrace. Ik loop daarom 2 à 3 dagen per week hard, 2 keer per week krachttraining van een kwartier en dan nog eens twee keer per week zwemmen. Dus mijn week raakt behoorlijk vol met sporten.

Het enige wat het lastig maakt is dat mijn ouders in het weekend vaak een zak chips openen en mijn zusje die aan de bakkoorts lijdt altijd wat bakt. Dan is het soms nog lastiger om vol te houden, maar gelukkig heb ik dit weekend overleeft. Genietend van het warme zonnetje, heb ik al weer zin in de volgende week. Op naar een zomer waarbij ik zonder schaamte crop tops kan dragen op een broek met een hoge taille. Heb er nu al zin in 🙂 Dus tot 5 april geen slecht eten voor mij, ik ga ervoor!

Hoe gaat het met jullie? 

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

5 gedachten over “Mijn Strijd | Het gaat lekker!

  1. Hihi een zelfgemaakte stroopwafel is ook wel een hele grote verleiding! Die dingen ruiken zó lekker! Lijkt altijd wel alsof mensen in je omgeving extra eten in huis halen of eten aanbieden op het moment dat je hebt voorgenomen te minderen. Moeilijk om daar vaak nee tegen te zeggen. Je bent trouwens ook supergoed bezig met sporten zeg!

  2. Super knap hoor! Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde..ik MOET mezelf meer gunnen en vind dat heel moeilijk. Stomme strijd!! En vermoeiend..maar we geven niet op en het moet wel leuk blijven toch? Dus een middenweg..al is die soms erg lasting te vinden..:)

Geef een reactie

