Geplaatst in Mijn Strijd

Mini Shoplog | Sportief

Bij gezond leven hoort voedsel zonder teveel toevoegingen, zout en suiker. Maar bij gezond leven hoort ook beweging. Die beweging vind ik in sporten, en dat doe ik graag stijlvol. Want als ik sport in kleding die ik leuk vind, dan voel ik me zelfverzekerd en gaat het sporten een stuk beter 🙂

Gelukkig gaat mijn sportkleding vaak lang mee, dus hoef ik niet zo vaak op zoek naar sportkleding. Dit is in sommige gevallen best jammer, want stiekem zou ik wel meerdere badpakken en trainingsbroeken in alle kleuren van de regenboog willen hebben. Maar helaas groeit het geld me niet op de rug, dus moest ik het deze keer laten bij één nieuw badpak en een hardloopvest.

Ik had vorig jaar een nieuwe badpak gekocht, maar die was binnen no time (lees een jaar) aan vervanging toe. Dus besloot ik om dit keer te gaan voor een nieuw badpak van het merk Speedo Endurance+. Met de hoop dat deze langer meegaat. Na even zoeken op internet had ik de perfecte badpak gevonden, zwart met een gekleurde sterrenhemel. Jammer genoeg voor mij, paste deze niet in mijn budget. Ik koos daarom voor een standaard Speedo badpak met een prachtig rood kleurtje aan de zijkant. Niet mijn favoriete kleur, maar hij stond mij daarentegen wel perfect. En dat is ook zeker belangrijk! De badpak kostte 44,99 bij de Perry Sport. Dankzij een koopavond die de Perry organiseerde, kreeg ik 20% korting en mocht ik hem meenemen voor 36 euro. Door deze leuke verrassing, hield ik geld over en kon ik een tweede wens in vervulling laten gaan.

9759_8-06187A021_ORIGINAL SPEEDO-MONOGRAM-MUSCLEBACK-SPEEDO_129877

Links de badpak die ik het liefst wou hebben, hij is van hetzelfde materiaal als de rechter. De linker kost 61,99 en de rechter 44,99, beide te koop bij de Perry.

Nu ik al een goed halfjaar het hardlopen heb opgepakt, was het voor mij noodzakelijk en het zeker ook waard om een goed ventilerend hardloopvest aan te schaffen. Het hardloopvest had ik op de Facebook pagina eind december al voorbij zien komen, en ik was gelijk verkocht. De prachtige kleuren met dat vleugje groen paste perfect bij de broek en het shirt dat ik al had. Begin februari had ik hem al zien hangen in de winkel, maar besloot ik om het vest nog even te laten hangen. Toch was het voor mij erg belangrijk dat het er kwam, want de enige hardloopvesten die ik had waren of veel te groot of het was geen echt hardloopvest. Dus toen ik afgelopen week toch al bezig was met een nieuw badpak halen, haalde ik deze er gelijk bij. Wonder boven wonder was dat, samen met een zomers blouseje, ook het enige wat ik bij de Primark had gehaald. Knap hè!

1526158_766022190138609_4755150903863288955_n

Het vest, dat 14 euro kostte, heb ik gelijk de dag erna uitgetest. Eerlijk is eerlijk, hij zat geweldig. Tijdens het hardlopen waaide het hard en miezerde het ook nog eens. Maar dankzij het vest had ik géén seconde te koud of te warm. Hij voelt ook niet zwaar aan en heeft aan de onderkant een band waardoor ze niet over mijn hand heen gaan. Daarnaast zit er aan de achterkant nog een zak om een sleutel of ID kaart in te bewaren. Ik ga hem nog wat vaker uittesten, maar op dit moment heb ik nog geen spijt van mijn aankoop, zeker niet voor deze prijs!

Wat voor sportkleding hebben jullie voor het laatst aangeschaft?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

4 gedachten over “Mini Shoplog | Sportief

Geef een reactie

