Geplaatst in Beauty, Mijn Verhaal

The Body Shop Skin Clinic | Memberavond

DSC_01821

Zoals misschien al is doorgeschemerd in mijn berichten. Ik ben dol op de Body Shop! De geur van de meeste producten, het feit dat de producten niet op dieren zijn getest en er in veel producten ook geen parfum of conserveringsmiddelen zitten. Ofwel, perfect voor mij!

Nu ben ik al geruime tijd trots member van de Body Shop. Niet alleen voor het punten sparen, maar ook voor de leuke member aanbiedingen. Daarnaast krijg ik ook altijd mailtjes over speciale koopavonden voor leden. Meestal sla ik deze over, omdat ik vaak niet kan. Maar afgelopen vrijdag kon ik er dan eindelijk een keertje heen. Het thema deze keer was Skin Clinic, het zou voornamelijk gaan over huidverzorging. Iets wat mij ten eerste al zeer erg boeit, maar daarnaast ook leuk was voor mijn zusje.

Vrijdagavond, rond de klok van half 6. Stapte ik en mijn moeder op de fiets om mijn zusje bij het station op te halen en naar de koopavond te gaan. De gure wind zorgde ervoor dat ik maar al te blij was dat ik handschoenen had aangetrokken en dat ik gelukkig niet ver hoefde te fietsen. Waar de overige winkels allemaal langzaamaan begonnen te sluiten, liepen wij snel de warme Body Shop in. We werden warm ontvangen en kregen gelijk een glaasje wijn en fris aangeboden met een trosje druiven. Zelf kwam ik meer vanwege de leuke actie van 25% korting om mijn voorraad gezichtsverzorging aan te vullen, maar mijn zusje had daarentegen wel advies nodig. Met een half oor meeluisterend wat de medewerkster te vertellen had en een beetje rondkijkend in de winkel. Ving ik daar een leuk nieuwtje op over de toner. Een toner gebruik je na het reinigen, dat wist ik. Maar wat ik niet wist is dat het ervoor zorgt dat het de vochtbalans stimuleert, na het wassen van je gezicht. Het wassen van je gezicht zorgt er namelijk voor dat er vocht wordt ontrokken uit je huid. En ik maar denken dat een toner alleen wordt gebruikt om de laatste resten make-up eraf te halen, het heeft dus nog een tweede reden.

Hoe dan ook, nadat mijn zusje en moeder beide advies hadden gekregen, was het tijd om maar eens mijn producten bij elkaar te rapen. Mijn reinigingszeep was bijna op, ik koos ervoor om in plaats van de gebruikelijke foam een gewone wasgel aan te schaffen. Ik vind deze net wat zuiniger in gebruik en is makkelijker te verdelen over mijn ouders en mijn eigen kamer. Daarnaast had ik ook een nieuwe gezichtscrème nodig, ik koos ervoor om de nachtcrème te halen, ondanks dat ik hier nog redelijk wat van heb en van de dagcrème bijna niets. Maar vooral in de winter vind ik het prettiger om overdag een wat vettere crème te gebruiken, dus vandaar dat ik de nachtcrème overdag ga dragen.

DSC_01851

Omdat we in totaal redelijk wat producten hadden, kregen we er ook nog twee leuke goodiebags bij. In iedere goodiebag zaten drie mini’s van de vitamine E serie, een heerlijk ruikende zeep en een sample van de bijzondere Smokey Poppy Body Butter. Als extraatje kregen we er zelfs nog twee soorten handzeep mee, deze heb ik niet op de foto gezet.

DSC_018212

Ik vond het een leuke ervaring om mee te maken en heb er zeker van genoten!

Zijn jullie al eens naar een memberavond van The Body Shop geweest?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

