Geplaatst in Mijn Verhaal

Tandarts, Kerstdiner en ander Clownspraat.

Wat een drukte de afgelopen paar dagen of eigenlijk de afgelopen week. Het begon allemaal afgelopen donderdagavond, met de student die zendtijd eiste bij het NOS journaal. Waardoor ook WIDM, ja ik ben erg verslaafd en erg goed in complottheorieën als het om WIDM gaat, verplaatst moest worden. Dus na verbaasd te hebben zien kijken naar de beelden afgelopen donderdag, was ik blij dat ik vrijdag toch nog WIDM mocht kijken. Hierna vlogen er twee erg rustige dagen voorbij, want het was het einde van de module. Toen op zondagavond boer zoekt vrouw begon, wat ik eigenlijk nooit echt heb gevolgd. Maar dit seizoen is erg hilarisch om te zien.

Maandagochtend kwam de dag, waar ik eigenlijk te lang op heb zitten wachten. Komt omdat ik mijn tandarts gewoon vertrouw, en niet wil overstappen naar een tandarts in Enschede. Maar mijn allereerste gaatje moest dus worden gevuld. Conclusie, het duurde langer voordat de verdoving was ingewerkt dan het daadwerkelijk vullen. Het is daadwerkelijk lopende band werk, waarschijnlijk zou mijn tandarts het zelfs blind kunnen uitvoeren. Met veel pijn achteraf (nu nog steeds), ging ik terug naar Enschede waar ik die avond eens zelf een training mocht geven. Ondanks dat het niet helemaal soepel ging en ik wat meer mocht doordrammen, vond ik het redelijk geslaagd. Het past daarnaast ook gigantisch bij mij, want leiding geven vind ik één van de leukste dingen die er is, het enige nadeel is dat het met mijn lengte soms moeilijk is om respect af te dwingen.

Die dinsdag was dan het langverwachte kerstdiner van het huis, super gezellig! Ik heb erg genoten van de avond en gesmikkeld van de gourmet. Helaas uitte het zich wel in een kort nachtje en een verkoudheid die zich heeft ontpopt. En ik ben goed verkouden. Mijn theewater is nu bijna klaar, dus ik ga mijn keel zo even een pleziertje doen.

Dan sluit ik mijn verhaaltje nu af met een moreel dilemma. Aan het eind van de module kreeg ik met de rest van de projectgroep te horen dat ons mondeling op een circusact had geleken. Dit kregen wij via de mail te horen, zonder enige onderbouwing. Mag een docent dit zomaar zeggen? Wij vinden van niet en gaan morgen daarom ook een gesprek aan. Wat vinden jullie?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

