Geplaatst in Mijn Strijd

Mijn Strijd | Februari Frustratie

Mijn tentamens zitten erop! Heerlijk. Geen wiskundige formules meer, maar een nieuwe module! Ik heb er zin in, heel erg. Het is alleen nog afwachten of ik alles gehaald heb, maar dat zien we dan wel.

Mijn strijd tegen mijn buikje ging in januari wel redelijk. Weinig snoep gehad en sowieso weinig frisdrank. Toch merk ik er op de weegschaal nog maar weinig van. Het getal wordt gewoon maar niet lager, erg frustrerend. Het enige waar ik denk dat het aan kan liggen is dat 1x per week sporten toch te weinig is. Dus daar ga ik me in februari gewoon lekker op storten. Daarnaast moet ik in februari ook nog steeds op mijn eten gaan letten. Op dit moment heb ik mijn ontbijt, tussendoor wat fruit, daarna een lunch, meestal nog wat fruit & een kop soep tussendoor, en dan mijn avondeten. Voor de stofwisseling is het belangrijk dat je op tijd eet en niet te lang niet eet. Doordat ik maar zo weinig eet, kan ik misschien beter mijn portie’s aanpassen en vaker wat gaan eten. Hoe ik dit ga aanpakken, daar moet ik nog even over nadenken. Het drinken van water gaat daarentegen wel echt supergoed, het zal me niets verbazen als ik iedere dag de 1,5 liter haal. Dus daar ben ik erg trots op.

Ook met mijn lichaam gaat het goed, ik zie dan wel geen verschil op de weegschaal. Maar als ik mijn lichaam vergelijk met hoe ik begon. Ben ik toch zeker wel wat slanker en strakker geworden. Dus om nog strakker te worden ga ik deze maand mee doen met een “Butt Challenge die ik gevonden heb op Pinterest. Hopelijk hou ik hem vol! 🙂

Ondanks dat ik me erg gefrustreerd voel over de weegschaal, probeer ik me niet helemaal vol te gaan eten met zoetigheid. Het is het begin van een nieuwe maand, dus we gaan gewoon weer aan de slag. Met de hoop dat ik aan het eind van de maand wel wat resultaat ga zien op de weegschaal.

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

