Geplaatst in Mijn Verhaal

Wat kun je verwachten?

Hallo lieve lezers!

Er gaat een grote verandering optreden op mijn blog. Alhoewel groot. In mijn dagelijks leven ben ik heel erg van de lijstjes en orde, zo’n beetje alles heeft wel structuur. Nu kreeg ik het op mijn blog maar niet te pakken. Behalve dan de artikelen die gingen over mijn strijd, dat was het enige waar ik heel erg blij over was. Ik hield en hou nog steeds van die artikelen en zal ze ook zeker blijven schrijven.

Toch vind ik het ook erg leuk om over andere dingen te schrijven. Zo heb ik een paar geweldige nieuwe make-up pallets waar ik heel graag wat over wil vertellen. Ook zit ik bomvol andere ideeën, die op dit moment nog niet aan orde zijn gekomen. Wanneer ik dan begin met schrijven, dan heb ik een geweldig idee in mijn hoofd. Maar het wordt nooit zo precies als ik wil. Een groot deel hiervan komt doordat ik niet echt de perfecte camera heb, foto’s worden vaak wazig. Terwijl ik heel graag foto’s maak. Dit heeft mij doen beslissen dat ik dit jaar heel graag een goede camera wil aanschaffen met een HD filmfunctie, maar ja als student begin ik nu toch wel krap bij kas te raken. Dus ik moet gaan sparen en dat gaat nog even duren.

Dus het fotoprobleem blijft een probleem. Dus moest ik er van mijzelf voor zorgen dat de rest dan wel structuur kreeg en ik denk (na bijna een jaar bloggen) dat ik eindelijk die structuur voor mijzelf gevonden heb. Deze structuur zal voornamelijk terug keren in de namen van de artikelen, want daar erger ik me het meest aan. Maar zal ook deels worden bepaald wanneer bepaalde artikelen worden geplaatst.

Zoals bij Mijn Strijd zal ik voortaan (bijna) alle artikelen beginnen met de categorie waar het onder valt. De namen van de categorieën zijn dan ook verandert, wat niet alleen overzicht brengt voor mij, maar hopelijk ook voor de lezer.

Ik weet dat dit nou niet het meest leuke bericht is om te lezen, maar ik wil op dit moment heel graag duidelijkheid voor mijzelf. Daarnaast vind ik het ook prettig dat lezers weten wat ze van mij kunnen verwachten. Ik hoop daarnaast dat ik dit jaar ook meer tijd heb om wat te bloggen, op dit moment vergt mijn studie namelijk gigantisch veel van mij. Hoe krijgen ze het voor elkaar om én de organisatie ontzettend slecht te maken en daarnaast ook nog een te hoge studiedruk te hanteren. Joehoee mensjes, studenten hebben ook behoefte aan rust en vrije tijd. Helaas denken ze daar bij mijn studie niet over na.

Ach ja, ik studeer nog even door. Heb een fijne zondag!

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

2 gedachten over “Wat kun je verwachten?

  1. Studeren is je voorbereiden op het gewone leven. Als het goed is heb je na je studie ook niet veel tijd om te bloggen. De meeste mensen die wel tijd hebben om te bloggen zijn werkeloos of zitten ziek thuis. Ik weet uit ervaring dat er naast een fulltime baan weinig tijd over blijft om te bloggen, tenzij je je sociale leven op nul zet of andere tijdsbesteding zoals jouw strijd laat vallen. Sterkte met het indelen van de beschikbare tijd om er zoveel mogelijk geluk uit te halen.

    1. Ik ben het er helemaal mee eens. Al zou ik wel blij zijn dat als mijn studie is afgelopen, ik geen tijd meer hoef in te delen voor “huiswerk”. Vooral omdat al dat “huiswerk” naast de college uren (8.45-17.30, 5 dagen per week) moeten. Dus dan zal ik logischerwijs later meer tijd moeten hebben. Toch gaat mijn sociaal leven op dit moment voor bloggen, en daar ben ik eigenlijk maar al te blij voor 🙂

Geef een reactie

