Geplaatst in Mijn Verhaal

Mijn Strijd| Vakantie!

IMG-20141221-WA00011

Het is vakantie! Eindelijk. Wat heb ik me hier op verheugd. Dingetjes bijwerken, kerst vieren en bovendien weer tijd om hard te lopen. Vooral dat laatste is hard nodig, want ik zal hoe dan ook de baggerloop gaan lopen in 2015. Zes kilometer ploegen door sloten en moerassige weilanden. Iets wat eigenlijk totaal niet voor mij is weggelegd, want stiekem ben ik een gigantisch meisje-meisje.

Normaal loop ik door de stad, maar vandaag had ik eindelijk weer de tijd om in het bos te lopen. Dat heb ik dan ook mooi gedaan. Met de Running Coach van de atletiekunie ingesproken door Renate Wennemars. Deze Running Coach bestaat in twee versies. Eentje om je conditie op te bouwen naar de 5 km en het vervolg van de 10 km. Beide bestaan uit intervaltrainingen, perfect om op te bouwen naar aaneengesloten stukken. Je hebt natuurlijk nog veel meer van zulk soort apps, maar dit is toch wel mijn all time favorite. Aanmoediging tussen het hardlopen door, lekkere muziek en tips. Perfect!

Vandaag besloot ik les 7 te volgen, 6 keer 3 minuten hardlopen met tussendoor 1,5 tot 2 minuten rust. Wonder boven wonder, na 2 maanden niet hardlopen, hield ik het prima vol op een vlot tempo. En ik heb me heerlijk vermaakt in het bos. Toen ik bezig was met de laatste 2 minuten hardlopen, kwam me zusje aanzetten met de camera. Eerlijk is eerlijk, op de foto ben ik best wel trots 🙂

IMG-20141221-WA00051

Omdat de kerstvakantie echt in het teken staat van lekker eten, krijg ik alleen mijn dieet nog niet helemaal onder de knie. Maar zolang ik maar voldoende sport en op gewicht blijf, kan het me allemaal even niet meer schelen. Over 2 weken is er een nieuw jaar, met nieuwe doelen en nog meer tijd om mijn ideale gewicht te bereiken. Ik ben er helemaal klaar voor!

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

