Geplaatst in Mijn Verhaal

100 berichten! | Mijn blog en ik.

100 berichten! Ik ben grotendeels verbouwereerd dat ik gewoon al 100 berichten heb geschreven. Maar bloggen is stiekem ook best wel leuk! Dus omdat ik 100 berichten heb geschreven, wou ik wat speciaals doen. Ik zat eerst te denken aan een vlog, maar wil er toch nog even mee wachten. Wat dan wel? Iets meer over mij en mijn blog! Klinkt saai, maar ik beloof dat ik het leuk ga maken!

Wie ben ik? Ik ben Karlijn, 20 jarige vrouw met een lengte van 1,53. Die lengte levert vaak historische momenten op, want wie kan er nou niet bij de pedalen van de auto. Juist, ik. Ik studeer biomedische technologie aan Universiteit Twente en mijn doel is om een orgaan te kunnen maken uit stamcellen. Of het genezen van kanker of ALS. Er zijn teveel medische problemen die ik op wil lossen, maar ik ben vastbesloten om dit te gaan doen en misschien zelfs een Nobel prijs winnen!?

Muziek luisteren vind ik heerlijk en mocht er niemand in de buurt zijn, dan pas ik de raarste dans pasjes toe. Zingen in de douche doe ik niet aan, ik zing daartoe veel te vals. Maar creatief bezig zijn ligt me dan weer wel, jammer dat ik er de laatste tijd wat minder tijd voor heb! Daarnaast heeft ook bloggen mijn hart veroverd. Ondanks dat huisgenoten en andere het gigantisch komisch vinden en me er vaak mee plagen.

In de zomer van 2013 begon ik met bloggen in het Engels. Erg leuk, alleen was mijn taalkennis over Engels niet prima. Mocht ik ooit gaan vloggen, dan zal het wel in het Engels zijn. Engels spreken gaat mij veel beter af dan Nederlands namelijk. Toch besloot ik na dik een halfjaar proberen om door te gaan met bloggen, in het Nederlands dan. Bijna een halfjaar later en ik ben nog steeds vrolijk bezig.

Het doel was om een (natuurlijk) beauty blog te beginnen, maar stiekem vond ik het veel leuker om over mezelf en mijn leven te vertellen. Ondertussen is het een mengeling geworden van allemaal soorten berichten door elkaar. Van berichten over mezelf, tot muziek tot beauty en fashion. Je kan alles verwachten op mijn blog. Hierdoor mist er wel een beetje structuur, maar dat komt vanzelf hoop ik.

Natuurlijk missen er nog wel wat punten aan mijn blog. Zoals een eigen domein, betere kwaliteit foto’s en eigenlijk ook de DIY en vlogs. Maar ik ben ook pas net begonnen, er kan nog van alles gebeuren. Op naar de volgende 100 berichten!

Liefs Karlijn

 

 

 

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

