Geplaatst in Beauty, Mijn Verhaal, Nailart

Ed Sheeran Nail Art.

Morgen is het zover het concert van Ed Sheeran in de Ziggo Dome! Ik heb me hier zo lang op zitten verheugen, eigenlijk al sinds het vorige concert van hem 712 dagen geleden. De vorige keer was ik helemaal aan het fangirlen en heb ik zelfs een Ed Sheeran shirt gemaakt. Gelukkig heb ik mij dit keer weten te beheersen en heb ik het weten te behouden bij alleen Nail Art ter inspiratie van Ed Sheeran. Wat ik ook had gedaan bij het vorige concert.

In 2012 zagen mijn nagels er zo uit. Weer dankzij mijn lieve zusje. De keuze van de symbolen ligt ten gronde van zijn eerste album Plus, vandaar het +-teken. De pootjes staan voor tijgerpoten omdat hij daar fan van is. De tekst Kiss Me omdat dit een geweldig mooi nummer is en het hartje omdat ik fan ben ❤ De kleur oranje komt trouwens overheen met zijn album en haarkleur.

edshe

Deze Nail art is ook makkelijk zelf te maken. Lak je nagels met een basislak, lak iedere nagel oranje behalve de nagel ringvinger, die lak je zwart. Laat drogen en teken hierna de verscheidene symbooltjes op de nagel met een dun kwastje en de bijpassende kleur. Top coat erover heen en klaar is kees.

Ook dit jaar wou ik mijn nagels weer in de trend van zijn concert. Gegoogeld op internet na inspiratie, besloot ik om toch zelf wat te verzinnen die ik ook deels zelf uit kan voeren. Ik heb gekozen voor groene nagels ter ere van zijn nieuwe album en 1 oranje nagel om terug te wijzen naar zijn oude album. Heel toevallig dat oranje en groen al mijn lievelingskleuren zijn sinds de basisschool, dus ik vind het dan ook totaal niet erg om deze kleuren te combineren, haha. Ik heb gekozen voor een + en x als ere van de albums, zijn naam, tijgerpootje en de tekst SING. Omdat ik dat nummer zo gigantisch leuk vind 🙂

edshe1

Hoe je deze Nail Art zelf maakt? Ik denk dat het best wel duidelijk is, volg de instructies van de eerste nail art en het komt helemaal goed!

Doen jullie ook zulke gekke dingen als jullie naar een concert gaan? 

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

