Geplaatst in Media

De Kwis | Nieuw Seizoen

(c) http://www.olivierthijssen.com/dekwis1/

Vanavond is het weer zover, een nieuw seizoen van De Kwis. Sinds dit als programmaonderdeel bij PAU!L was ben ik fan! Eigenlijk werd ook alleen dit onderdeel bekeken door mij. Toen Paul de Leeuw stopte met PAU!L en later ook met Langs De Leeuw, was ik bang dat De Kwis er ook mee ging stoppen. Maar gelukkig mochten ze door met een programma. Na 2 succesvolle seizoenen start vanavond het nieuwe, derde seizoen.

Voor iedereen die nog niet van het programma gehoord heeft, het is een humoristische nieuwsquiz. Het programma gepresenteerd door Paul de Leeuw, bestaat uit de quizmasters Jeroen Woe, Niels van der Laan, Joep van Deudekom en Rob Urgert. Iedere week is er een andere gast die allemaal vragen(quizjes) moet beantwoorden over het nieuws. Als de gast de vragen goed heeft, dan is er niets aan de hand. Heeft de gast de vragen fout, dan staat er vaak een opdracht klaar die hij/zij moet uitvoeren. Het nieuws wordt gepresenteerd in een grappige vorm, vaak met leuke woordspelingen. Vandaar dat het programma mij zo erg aanspreekt. Want wat zou ik graag die dingen zelf bedenken!

Dus als ik vandaag goed mijn Toegepaste Celbiologie leer, dan is mijn beloning dat ik dit mag zien. Niets geeft mij betere motivatie!

Gaan jullie ook kijken?

Vanavond om 20.25 op NPO1

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

