Geplaatst in Beauty, Nailart

Halloweennagels ]:-)

Mijn zusje is één van de beste als het uitkomt op het versieren van nagels. Ik heb jullie al eens eerder werk van haar laten zien, zoals te zien hier. Omdat mijn zusje niet zo van het bloggen houdt, vindt ze het wel leuk om zo nu en dan mijn blog te lezen. En om toch haar fantastische creaties aan iedereen te laten zien, deel ik ze hier. Mijn zusje haalt de inspiratie van internet en bij ieder seizoen heeft ze andere inspiratie. De leukste periode van het jaar vind ze de periode rond Halloween. Ze is helemaal dol op alle mogelijkheden die je dan als nailart  dan kan gebruiken. Dus vandaag 3 nagel motieven geïnspireerd op Halloween. Dat wordt griezelen morgen!

Als eerste deze geweldige enge en stiekem super schattige Dracula Nagels.

dracula nagels

Hoe maak je deze geweldige nagels?
Wat heb je nodig? Blanke lak, Witte lak, zwarte lak, rode lak, rietje, dun nagellakkwastje voor rood en zwart.
Als eerste zorg je voor een doorzichtige basislak. Laat deze lak goed drogen. Hierna lak je alle nagels wit, laat ook deze laag weer goed drogen. Hierna komt het moeilijke gedeelte, of nou voor een dummie zoals mijzelf. We beginnen met de duim. Probeer met een dun kwastje gedoopt in zwarte lak het kapsel te tekenen. Het handigst hierbij is om een zwart nagellakje te gebruiken waar al een dunne kwast bij zit. Wanneer het kapsel klaar is, maak rode stippen die als ogen dienen. Laat alles weer goed drogen. Teken hierna de wenkbrauwen en mondje met tandjes. Eventueel kan er nog een zwarte stip worden gezet op de rode oogjes, om de ogen meer te laten spreken. Laat alles weer goed drogen, wordt saai ondertussen hé. Nu pak je de rode lak en een rietje. Dompel het rietje in de rode lak, alleen heel dun de onderkant dat er een druppel zit. En blaas aan de andere kant van het rietje over de nagels heen. Zoals te zien hier. Doe dit voor al je vingers en dan ben je klaar. Lak het nog af met een topcoat en laat iedereen je nagels maar zien!

bloody

Nu ben ik helemaal fan van mijn handnagels of vingernagels. Hoe zou je die eigenlijk benoemen, persoonlijk denk ik vingernagel. Wat denken jullie? Maar mijn teennagels zijn helemaal geweldig. Het is namelijk Frankenstein met zijn bruid.

nagels

Hoe maak je deze geweldige nagels?
Wat heb je nodig? Blanke lak, witte lak, groene lak, zwarte lak, dun nagellakkwastje voor zwart en wit. Begin met een basislak en lak al je nagels groen.                      Als alles droog is, maak dan de kapsels voor Frankenstein en zijn bruid op de grote teen met een dun kwastje gedoopt in zwarte lak. Wacht tot het droog is en maak 2 witte stippen voor de ogen en teken 2 witte haarslierten op het kapsel van Frankensteins bruid. Wacht tot het droog is en begin met de littekens te maken met zwart en maak de ogen. Lak het af met een top coat en klaar zijn je nagels.

Daarnaast heeft mijn zusje ook nog een zwarte kat op de nagels gedaan. Hierbij heeft ze zwarte lak, groene lak, witte lak en 2 soorten grijze lak gebruikt. Als eerste natuurlijk een basislak en daarna komt een zwarte lak. Goed laten drogen, maar dat hoef ik eigenlijk niet meer te zeggen. Teken met grijs een neus en met wit de ogen. Ga door met een andere grijs en teken de snorharen, als het wit opgedroogd is kunnen de groene ogen getekend worden. De groene ogen afwerken met een zwarte stip en nog een witte stip. Eventueel nog een randje zwart om de ogen en klaar. Het handigst is ook hierbij om een klein dun kwastje te gebruiken, of een satéprikker om mooie dunne lijnen te kunnen maken.

Hebben jullie je nagels nog speciaal versierd voor Halloween?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

