Geplaatst in Mijn Verhaal

The Birthday Girl!

Gisteren was mijn verjaardag! En geloof het of niet, ik heb de leeftijd van 20 bereikt! Dat is 2 keer 10 of zelfs 4 keer 5.

Aan de ene kant vind ik het doodeng om deze leeftijd al bereikt te hebben. Dat volwassen leven komt steeds dichterbij. Geen studie meer, maar een vaste baan, allemaal kosten die je moet zien te betalen. Eerlijk is eerlijk, het maakt me best bang. Desondanks vind ik het wel heerlijk om jarig te zijn. Lekker verwend worden, alhoewel dat met de leeftijd minder wordt. Een taartje eten, want  natuurlijk mag er gezondigd worden. Nieuwe kleren aan, lekker op dossen. Nog genoeg redenen te bedenken waarom jarig zijn zo leuk is!

Ondanks dat ik er dus best wel tegen op zag om jarig te zijn, was het gisteren wel een top dagje. Lekker rustig aan doen, paar familieleden over de vloer. Mijn verjaardag hoeft van mij part nooit zo groot gevierd te worden. Op de dag zelf wat familie en ergens rondom de dag zelf gewoon met vriendinnen afspreken. De sweet sixteen feestjes gaan mij allemaal gewoon te ver.

Terwijl met het ouder worden, de cadeau’s minder groot worden. Ben ik gisteren toch lekker verwend. Want ik heb nu eindelijk een koelkast voor op mijn kamer. Natuurlijk mag ik hem nog uitzoeken, maar het scheelt een hoop geld. Daarnaast krijg ik ook nog een Tweezerman Pincet, hier zit ik al meer dan een halfjaar op te wachten en heeft mijn zusje besloten dat ik met haar mag winkelen en iets mag uitzoeken. Altijd leuk. En het standaard cadeau dat ik vanaf mijn 16de krijg is de Decemberkalender. De gigantische kraskaart met 31 vakjes, ik kan er echt van genieten 🙂

Hoe vieren jullie meestal je verjaardag?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Een gedachte over “The Birthday Girl!

Geef een reactie

