Geplaatst in Mijn Strijd, Mijn Verhaal

Mijn Strijd | Update

Hallo allemaal!

Na goed 2 maanden niet mijn nieuwe levensstijl te hebben nageleefd. Was het vandaag tijd om weer eens te gaan sporten en om een inventaris te krijgen over hoe het met mijn gewicht gesteld stond. Want tenslotte was mijn doel in de zomervakantie om op gewicht te blijven. Maar is dat gelukt?

JA! Dat is gelukt. Vandaag woog ik mijzelf om 15:38, lekker officieel allemaal, en ik woog precies 60 kg. Het gewicht waarmee ik begon, wat een toeval, haha. Maar dit betekent wel dat ik geen extra kilo’s meer kwijt hoef te raken. Want toen ik begon op 25 mei 2014, was mijn doel om op 31 december 2014 55 kg te wegen. Dus ik heb 4 maanden de tijd om op een gezonde manier 5 kg kwijt te raken. Dit doel is prima haalbaar en niet ongezond te veel om kwijt te raken in 4 maanden. 

Ondanks dat het voor de vakantie prima ging, ga ik toch anders te werk. Iets meer structuur en iets meer rustdagen. Want dat laatste is net zo belangrijk als sporten. Daarnaast heb ik in de vakantie vaak te veel grote portie’s gegeten. Door eten terwijl je eigenlijk vol zit, dit probleem heb ik mijn hele leven al gehad. En daar moet nu verandering in komen. Dus wat is mijn plan voor de komende paar maanden. Ten eerste ga ik een boekje bij houden met ideale oefeningen, mijn gewicht en tips voor een nieuwe levensstijl. Ik blijf doorgaan met veel water drinken, genoeg maar afwisselende fruitsoorten en genoeg groentes en natuurlijk weinig ongezond eten. En stoppen als ik vol zit. Maar ik ontzeg mijzelf niets, af en toe belonen mag. Hiernaast blijf ik iedere week zwemmen en hoop ik nu ook meer tijd te hebben om te gaan hardlopen. Ook wil ik 4 dagen per week krachtoefeningen doen om mijn bovenarmen, bovenbenen en buik te trainen. 

Over een maandje zal ik jullie weer een update geven en hopelijk ben ik dan lekker op weg!

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

