Geplaatst in Beauty

Pluizig Haar | Help?

Mijn haar is een geweldige pluizenbol af en toe. Ik zou dan zo als een schaap kunnen functioneren. Ik heb zelfs ervaring met een schaap naspelen, tijdens een kerstmusical was ik ooit eens een dansend schaap. Oef, die tijd vergeten we maar snel. 

Maar dat pluizige haar kan wel een knap kunstje. Het kan namelijk perfect het weer voorspellen. Is mijn haar alleen maar krullend, dan belooft het prima weer te worden. Pluist mijn haar van alle kanten, dan zijn er twee opties mogelijk. Of het gaat beginnen met regenen. Zoals vandaag en gister en eigenlijk ook eergister het geval was. Of ik zit in een tropische omgeving. Aangezien dit laatste in Nederland niet zo gauw zou gebeuren, kunnen we dus altijd uitgaan van het regenachtige weer. 

Nu bestaan er zat producten tegen pluizend haar, van het duurste tot het goedkoopste. Tot huishoudmiddeltjes. Helaas heb ik nog niet het juiste product gevonden. Dus eigenlijk kun je dit onzinnige onderzoek zien als een oproep voor een middel tegen pluizend haar. Heb je een product dat goed werkt of heb je zelfs iets gebrouwen? Laat het me weten! Ik zou er heel dankbaar mee zijn. Behalve als het te maken heeft met azijn, dat vind ik niet leuk.

Om het bericht leuk af te maken, hier een foto van mij met mijn schapencoupé, prachtig niet waar?

DSC_0649

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

4 gedachten over “Pluizig Haar | Help?

    1. Helaas wel he, men zou gewoon eens een product moeten uitvinden die gewoon de pluis laat verdwijnen zonder dat het haar heel vettig wordt. Volgens mij kun je dan echt een goudmijntje verdienen.

Geef een reactie

