Geplaatst in Mijn Verhaal

Ik leef nog hoor! | Update

Hoi allemaal,

Ten eerste spijt het me dat ik zo afwezig was de afgelopen paar weken, maar het is zomervakantie. Oké misschien niet de beste reden, want voor de meeste is zomervakantie gelijk aan vrije tijd. Maar ik genoot van een heerlijke zomervakantie met een minimum aan bereik en internet. Welkom op het platteland in Engeland. Ik zal mijn best doen om alle reacties en berichten van andere terug te lezen. Echt waar, ik ga het proberen. 

Na deze geweldige weken, waarin ik zeker weten wel een (paar) kilo ben aangekomen. Af en toe ben nat geregend, maar bovendien genoten heb van de omgeving. Ben ik weer helemaal uitgerust voor een nieuw studiejaar. Ondertussen zal ik jullie alles vertellen over mijn reis, mijn (aankomende) blunders, nieuwe beauty producten en bovendien alles waar ik graag mijn mening over kwijt wil. Natuurlijk ga ik weer verder met mijn nieuwe levensstijl, hopelijk meer geordend dan voor de vakantie. Maar eerst ga ik als vrijwilliger meehelpen bij Piranha (zwemvereniging) tijdens de Kick-In van Universiteit Twente. Bovendien staan er een paar leuke dingen op de planning voor het komende halfjaar. Een geweldig festival, ik bereik de magische leeftijd van 20! en natuurlijk het langverwachte concert van Ed Sheeran. 

Geniet van jullie zomervakantie en duimen op nog een heerlijk zonnetje. 

Liefs Karlijn

 

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Een gedachte over “Ik leef nog hoor! | Update

Geef een reactie

