Geplaatst in Media, Muziek

Engelse Muziek (3) | Passenger

Of je houdt van zijn stem of je houdt er absoluut niet van. Dat is Passenger.

In 2012, waarin Ed Sheeran op repeat stond en ook zijn concert op het lijstje. Kwam daarin ook Passenger naar voren, met zijn hit “Let her Go” en weinig bekendheid was hij het voorprogramma van Ed. Na de nodige research te hebben gedaan, trok zijn stem me totaal niet aan. Het had iets aparts. Na een geweldig concert te hebben meegemaakt, was mijn mening veranderd. Ik vond het fantastisch! Nu 2 jaar later, luister ik nog graag naar zijn muziek. Heerlijk kalmerend. Nu ik vakantie heb, kon ik eindelijk zijn nieuwe album beter beluisteren.

Het album “Whispers” lijkt erg op zijn vorige album “All The Little Lights”. Het is steeds een beetje hetzelfde liedjes, maar toch verschilt het deels. Persoonlijk zou ik het album niet non stop draaien, maar om heerlijk tot rust te komen in de zomer of een ander seizoen is dit perfect. Tijdschriftje of boek erbij, lang glas fruitwater of warme chocolademelk en dan heerlijk genieten. Het album bevat een mix van rustige nummers tot meer vrolijke up tempo nummers.

Vooral “Coins In A Fountain”, “27”, “Whispers” en “Scare Away The Dark” vind ik geweldig. Ook het vlotte nummer “Thunder”, wat mij gelijk doet denken aan de kleine zeemeermin vind ik erg vrolijk. Het is voor mij deze zomer in ieder geval een album dat ik meerdere malen ga draaien, wat vinden jullie?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

