Geplaatst in Mijn Verhaal

Ik herken hem aan zijn shirt.

Frank Snoeks (voetbalcommentator NOS) – “Kijk daar loopt David Beckham, ik herken hem aan zijn shirt.”

Soms hoor je gewoon van die opvallende uitspraken op TV. Dit was er zo één. Tijdens de WK finale Duitsland – Argentinië kwam opeens David Beckham in beeld. Niet in sporttenue, maar gewoon in een normale korte broek met blauw bloesje met witte stippen. Waarbij ik hem herkend aan zijn gezicht, herkende de voetbalcommentator hem aan zijn shirt. Erg frappant, omdat het een shirt is die je dit seizoen vaak ziet bij mannen. Ach ja, zal wel aan mij liggen.

Wat vinden jullie?

BsdCiNHIQAAmxuy

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

