Geplaatst in Mijn Verhaal

Ik had het mis.

Vijftien kleine minuutjes, dan begint de kwartfinale Nederland – Costa Rica.

Ieder WK of EK doe ik mee aan een poule met een stel vrienden, gewoon voor de eer. Erg gezellig en lekker competitief. Toen ik begin juni de poule in moest vullen, zag ik het triest in voor Nederland. Niet dat ik nou iedere wedstrijd volg, maar ik volg de berichten. Ofwel, Nederland beland er in de achtste finales uit. Nou, niet dus. Na in de poule Spanje eruit gespeeld te hebben samen met Chili, wie had dat gedacht? Ik dus niet. Hebben ze daarna Mexico verslagen en staan ze nu tegenover Costa Rica om het daarna misschien wel op te nemen tegen Argentinië. Who knows. 

Niettemin is dit een raar WK, Spanje die eruit ligt. Brazilië die matig speelt, Nederland die gewoon door is, België die de kwartfinales hebben gehaald. Ofwel, dag ingevulde WK poule.Veel teams die ik door had laten gaan zijn er al uitgeknikkerd en wedstrijden zijn niet altijd lekker voorspeld. Ondanks dat, stond ik voor de kwartfinales wel mooi op een gedeelde 4de plek van de 26 deelnemers. Yes! Na deze kwartfinales zou ik wel wat plekken naar beneden gezakt zijn.

Daarnaast vind ik het WK of EK altijd wel een leuke gebeurtenis. De sfeer is gezellig, je kan lekker gek uitpakken en sommige voetballers zijn gewoon leuk om naar te kijken. Nu is het jammer dat Nederland – België niet meer mogelijk is, maar er is nog hoop voor Nederland – Duitsland.

Om terug te komen bij leuke voetballers, de shirtjes van het Franse team waren echt awesome,  die kraagjes waren zo leuk. Geef mij zo’n hardloopshirtje en ik ren zo weg, haha.

DSC_0280

De wedstrijd is nu een paar minuten begonnen, het Wilhelmus was lekker vals gezongen door nummer 4, en ik, ik trek snel mijn oranje pruik aan en wat armbanden en ga er lekker voor zitten. Hopelijk zijn we over een kleine twee uur door naar de halve finales!

Volgen jullie het WK een beetje? Wie gaat er winnen?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

2 gedachten over “Ik had het mis.

Geef een reactie

