Geplaatst in Mijn Verhaal

Zou het zo gaan…

Zou het zo gaan onweren? “brrroooomm” “Flits” “pletspletsplets”

Met een hemelsblauwe lucht op de achtergrond, zat ik heel rustig mechanica sommetjes te maken. De lucht werd steeds donkerder, waarop mijn vraag is zou het zo gaan onweren? Voordat mijn papa gereageerd had, had de lucht zich al geopenbaard “broooommm”. Na 5 minuten was dan daar het moment, dag lief zonnetje. En hallo gebrom, geflits, storm en regen.

Daar ging mijn zondag van een heerlijk heldere, zonnige ochtend, naar een donkere, stormachtige middag.

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

