Geplaatst in Media, Muziek

Muziek Maandag | “fangirling”

 

Sorry, sorry, sorry. Daar ga ik weer..
Maar ECHT WAAR, vorige week werd voor mij als fan echt te veel.
Een nieuwe videoclip, 2 nieuwe nummers en ik was in de wolken.

Als je mij een beetje kent, weet je dat ik nogal kan doordraaien als het gaat om Ed Sheeran. Zie mij niet als een gestoorde fan, maar mocht iemand met mij een gesprek hierover aangaan, ja dan heb je een probleem.

Ik had jullie al verteld over Ed’s nieuwe single SING. Bij dit swingende, minder diepe, nummer is nu een videoclip. Ik ben, echt waar, zwaar teleurgesteld. De clip is tsja, ik heb er geen woorden voorover, ronduit vaag en nietszeggend. Kan aan mij liggen, maar denk het niet. Omdat de clip dan ook zo werkelijk tegenviel, heb ik besloten om een geweldige akoestische versie van dit nummer bij dit berichtje te plakken. Er slaakte spontaan een klein gilletje uit (sorry buren).

Dan zijn nieuwe singles, de ene, All of the Stars, heeft hij geschreven/gezongen voor de nieuwe film “The Fault in Our Stars”. Ik ben er niet erg fan van, maar vind het wel een mooi rustig nummer. Over zijn andere nieuwe nummer, Thinking Out Loud, ben ik wel enthousiast. Het is, naar mijn mening, een prachtig gezongen nummer, met een betere inhoud dan SING. Daarnaast zitten er een paar prachtige hoge noten in.

Daarnaast ontdekte ik ook nog een paar te gekke covers van Ed, zoals Lorde’s “Royals”, en Beyoncé’s “Drunk in love”. Al met al een top week dus.

 

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

