Geplaatst in Mijn Verhaal, Muziek

Muziek Maandag | Het begin

Om de week goed te beginnen, ga ik nu proberen om iedere maandag een muzikaal gerelateerd bericht te plaatsen. Het kan gaan over 1 van mijn favoriete artiesten, een nieuw waanzinnig nummer of een nieuw ontdekte artiest. Kortom, een goed begin van de week.

En omdat dit berichtje meer een aankondiging is voor de komende maandagen, wil ik deze maandag beginnen met het nummer van Herman van Veen – Ik ben vandaag zo vrolijk.
Maandagen staan vaak bekend als die dag na het weekend dat je weer aan het werk moet, maar je kan het ook anders bekijken. Want het is ook een dag dat je je collega’s weer ziet of dat je je medestudenten weer spreekt. Zie het als een dag van socializen, dat maakt toch iedereen blij. En met het prachtige zonnige weer kan deze maandag toch niet meer stuk?

 

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

