Geplaatst in Mijn Verhaal

Magnum – Marc Du Champagne

Magnum - Marc Du Champagne

Met dit heerlijke zomerse weer, is het natuurlijk weer tijd voor ijsjes! Ieder jaar wordt er wel weer een nieuwe smaak ijsjes geïntroduceerd. Nu speciaal voor het 25 jarige bestaan van Magnum, werd de Magnum – Marc Du Champagne gelanceerd. En die moest ik natuurlijk even proeven.

Zelf ben ik eerder een waterijsliefhebber, maar een magnum op zijn tijd is ook heerlijk. Deze magnum heeft ook zijn kenmerkend chocoladelaagje zoals alle magnums hebben. Het is, zoals te zien op foto, melkchocolade. Het zilveren laagje doet natuurlijk leuk aan, maar het heeft geen smaak. Binnenin zit een romig ijsje met een behoorlijk alcohol smaakje, wel lekker. Niet dat er zoveel champagne inzit, maar je proeft het goed. De smaak vond ik vergelijkbaar met de vulling van alcoholbonbons. De combinatie van het ijs met de chocolade vond ik wat minder, de chocolade was voor mij net te overheersend om echt goed van de inhoud te kunnen genieten.

Al met al vond ik het een lekker ijsje om te eten, maar niet snel voor herhaling vatbaar. Ik zou hem aanraden van mensen die echt van chocolade houden en ook van de smaak van champagne. Dan is dit ijsje naar mijn mening echt perfect.

Hebben jullie hem al geprobeerd?

Vier van deze Magnums kosten bij de Albert Heijn 3,29 euro. Redelijk prijzig voor een ijsje.

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

