Geplaatst in Mijn Verhaal

Een Epic Train Challenge (ETC)

Zoals jullie misschien wel weten, studeer ik in Enschede aan de Universiteit. Als je ergens studeert, zit je meestal automatisch ook bij de bijbehorende studievereniging. Een studievereniging zorgt voor de boeken voor je studie, thee en koffie voor tijdens de colleges, een plek om te ontspannen tussen de colleges. En bovendien ook voor de feesten en activiteiten naast de studie. Daarnaast bied deze vereniging ook de kans om je te verbreden door in commissies activiteiten te organiseren. Een studievereniging is wel degelijk anders dan een studentenvereniging. Dit laatste is echt alleen maar gericht op feesten, feesten en nog meer feesten.

De studievereniging waar ik bij zit is Paradoks, de studievereniging voor de studies BMT en TG. In mijn eerste jaar heb ik zelf ook al in een commissie gezeten die de ouderdag organiseerde. En vrijdag 16 mei mocht ik meedoen met een activiteit. Het was zo leuk, dat ik er zelfs een artikel over wilde schrijven.

S.V. Paradoks

De Epic Train Challenge, is een wedstrijd om met de trein door het hele land te reizen en onderweg allemaal opdrachten te doen. We vertrokken vanuit Enschede, met als eigenlijke eindbestemming Scheveningen. We hadden besloten om met onze vriendengroep mee te doen aan deze challenge, dus met zijn vijven sprongen we de trein in met als eerste bestemming Deventer. In Deventer was 1 van de opdrachten om 1 van je teamgenoten te verhandelen, helaas was ik de pineut. Dus ik werd verhandeld aan 3 jongens voor een blikje bier. Hierna heb ik langer dan een halfuur lang rondgelopen met een stel rare, rare wildvreemde jongens. Gelukkig kon ik daarna weer herenigd worden met mijn team. Later op de avond vertelde ik dit verhaal, waarop 1 van mijn huisgenoten me onderstaande stuurde. Superleuk!

Berichtje

Hierna gingen we nog door naar Utrecht. Ook grappige foto’s zouden punten opleveren, dus we zien een groep D66 mensen lopen. Ik kijk nog eens goed, waarop ik daar Alexander Pechtold zie. Waarop ik keihard roep, kijk een bekende BN’er. Waarop Pechtold antwoord; dat is een dubbelop. Oops. Haha. Ondanks dat, wel een foto met de beste man. Helaas heb ik het weer voor elkaar gekregen om net met mijn mond open op de foto te gaan, say cheeesee!
Met Alexander Pechtold, D66

Als laatste gingen we naar Gouda, omdat het al laat was, was er niet veel meer te doen. Dus na gezellig gegeten te hebben, zijn we allemaal terug naar huis gegaan. En niet verder gereisd. Klinkt misschien stom dat we eerder waren gestopt, maar naar een week ziek zijn geweest en een tentamen, dan wil je gewoon even je rust. En ik moest die zaterdagochtend natuurlijk ook gewoon weer werken.

Al met al was dit een enorm leuke dag, met mijn superlieve vriendinnetjes! Superleuke dingen gedaan, en citytripping is natuurlijk echt mijn ding. En dat studentenOV werkt natuurlijk lekker mee met dat gratis reizen.

Hebben jullie ooit aan zoiets meegedaan? Ook leuk om zelf te organiseren natuurlijk!
Liefs Karlijn

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

6 gedachten over “Een Epic Train Challenge (ETC)

  1. Wat ontzettend leuk! Nee nog nooit gedaan, maar wat een leuk idee!
    Haha Alexander Pechtold heb ik een aantal keer gezien toen ik in Wageningen woonde, zijn dochter zat bij mijn zusje op school. Leuke foto!

    1. Wat grappig dat je zusje en zijn dochter bij elkaar op school zaten. Volgens mij is het best een sympathieke politicus. Hij keek in ieder geval wel raar op. Maar dankje!

      1. Ach ik was maar aan het dollen. Ik vind wel dat je echt superleuk beschreven hebt hoe deze dag was! Leuk om terug te lezen en de dag nog een keer te beleven!

Geef een reactie

