Geplaatst in Media, Muziek

Engelse Muziek (1) | Ed Sheeran

hihi, sorry ik stalk jullie echt heel erg met mijn obsessie voor Ed Sheeran.

Een paar weken geleden bracht hij officieel al zijn single “SING” uit. Heel erg anders dan zijn nummers van zijn eerste album “+”. Het is een erg swingend nummer, in eerste instantie denk je dat het een 12 in dozijn nummer is. Maar zijn stem en teksten maken het toch weer niet zo. Hierna lekte er ook al een performance uit op YouTube van een ander single “don’t”. Ik vind hem redelijk gelijk aan SING. Maar met wat meer rap ertussen in. Op het concert van “the teenage cancer trust” speelde hij het nummer “Take Back Now”. Damn, een combinatie tussen rap en zang. Denk aan zijn nummer “You Need Me” van “+”.

Waar zijn eerste album vooral veel rustige nummers had en deze nog niet naar voren zijn gekomen van zijn nieuwe album “x”. Kwam eergisteren dan toch een rustigere, live versie, nummer uit van zijn nieuwe album. “One” is een nummer dat me doet denken aan Ierland, geen idee waarom. Ook is het nummer live, wat ik zelf een pre vindt. Want live is hij zoveel beter dan als je zijn album beluisterd.

Ofwel, kan echt niet wachten tot zijn nieuwe album uitkomt op 23 Juni! Daarnaast werd ook nog aangekondigd dat hij eind dit jaar, begin volgend jaar een dubbel album uitbrengt met “The Game”. Dit is een Amerikaanse rapper, om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord. Maar ben wel benieuwd wat het gaat brengen. Ed staat erom bekend dat hij vaker samenwerkt met rappers, zoals “Devlin” en “Example”.

Niettemin, nog 183 dagen en dan mag ik hem weer live horen zingen. De eerste keer in de HMH was geweldig, nu hopen dat hij in Ziggo Dome nog steeds geweldig is!

Hebben jullie zijn nieuwe nummers al gehoord?

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

