Geplaatst in Fashion

Mijn nieuwe badpak

Mijn nieuwe Badpak ❤

Hoi lieve lezers,

Zijn jullie ook zo verzot op een bepaalde sport? Of misschien wel meerdere sporten. Niet dat ik nou zo’n sportfanaat ben, die iedere ochtend haar bed uit te krijgen is om een rondje te gaan hardlopen of zwemmen. (Misschien dat ik dit wel zou moeten doen, er mogen op zich wel wat kilootjes af. ) Nee, ik ben meer van het 1x per week gezellig sporten in groepsverband. Dan is het tenminste ook nog een beetje gezellig.

Mijn sportgeschiedenis begon met jazzballet. En daar hoorde natuurlijk de beste balletschoentjes bij. Niet te groot, en glad aan de onder kant, zodat een pirouette mogelijk was. Hierna heb ik nog een poosje aan turnen gedaan. Wat gezien mijn lenigheid en dat ik nogal snel dingen niet durfde, niet zo’n groot succes was. En toen belandde ik via via bij reddingszwemmen. En dat is wat ik nu ook al meer dan 12 jaar doe.

Voor diegene die nog nooit van reddingszwemmen heeft gehoord, het is eigenlijk het leren hoe je mensen moet redden uit het water als er iets met ze is gebeurt. Een opleiding voor lifequard in het kort gezegd. Zo serieus als vroeger doe ik het niet meer, na het overhoop gooien van alle regelingen 2 jaar geleden waren al mijn diploma’s ongeldig geworden. Nu doe ik het meer om alles bij te houden, om over een jaar het misschien weer op te pakken om toch die diploma te halen.

Het enige probleem is dat ieder jaar, 2 jaar er een nieuwe badpak aangeschaft moet worden. En dat is dus een van de minder leuke dingen. Want de badpak moet goed zitten, hij moet tegen chloor kunnen en in mijn geval is het printje ook van groot belang. En voor dat zoiets gevonden is, dat duurt altijd even. Vooral het feit dat ik lange tijd badpak’s van de kinderafdeling aanmoest, omdat ik helaas nog niet groot genoeg was om in de volwassenbadpak’s te passen. En daar was de keuze niet zo groot. Gelukkig ben ik nu groot genoeg, dus er is veel meer keuze in badpakken dan dat ik vroeger had. En dat zorgde ervoor dat ik gisteren gelijk geslaagd ben voor een badpak. En ik vind hem AWESOME ❤

Voor mensen die ook graag een goede badpak willen. Ik zou speedo met endurance materiaal aanraden. Dat materiaal kan goed tegen chloorwater. Deze heb ik gehaald van de Perry sport voor 39,99. 

Zijn jullie van die sportfanaten of juist hetzelfde als mij?

Liefs, Karlijn

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

Geef een reactie

