Geplaatst in Fashion

Shoplog Primark Nijmegen

 

Primark Tas

Hoihoi,

Mijn obsessie voor de Primark  begint langzaam steeds meer onder controle te raken. Eerst was het alles kopen wat ik ook maar enigszins leuk vind, waar dus ook de enige miskopen tussen zaten. Nu is het alleen nog kopen wat alleen leuk is en me ook leuk staat. En dat laatste bevalt me prima, mijn portemonnee is blij en ikzelf daarom ook!

Gisteren was, zoals misschien gisteren al gelezen, weer zo’n dag dat ik naar een Primark kon gaan. Dit keer was het Primark Nijmegen (ik heb nu bijna alle Primarken gehad in Nederland, oops).

Mijn eerst indruk

De Primark in Nijmegen zit aan plein 1944. Doordat het aan een bekend plein ligt, is het erg makkelijk te vinden. Plein 1944 is een mooi, open plein. Erg nieuw en mooi ingericht met allemaal bomen en bankjes. Waar bij de meeste Primarken, de Primark winkel gelijk opviel is, is dit hier niet het geval. Mijn ogen werden eigenlijk meer getrokken naar de etalage van de Only. En groot gelijk, de Only winkel was binnen ook nog eens heel licht en open ingericht.

En daar was dat moment, het naar binnen gaan van de Primark. Waar bij andere winkels nooit bewakingsmannen staan, is dat bij de Primark winkels op de een of andere manier wel altijd. Misschien omdat de winkel net geopend is en daardoor de chaos in toom te houden, maar andere Primarken hebben het ook, dus tsja.

De winkel heeft 3 verdiepingen, waarbij de roltrappen niet echt handig zijn ingedeeld. Aan de ene kant kun je alleen om hoog en omlaag. En aan de andere kant kom je daardoor vanaf boven en beneden aan. Het was handiger geweest als de roltrappen gewoon aan een kant van de kelder aankwam en dan gelijk doorging naar boven, en aan de andere kant van boven aankwam en doorgaat naar de kelder. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Voor de rest is de Primark Nijmegen hetzelfde ingericht als andere Primarken.

Ondanks dat de Primark 3 verdiepingen heeft, vond ik het assortiment van producten niet heel erg groot. De home afdeling was erg klein, ook de afdeling pyjama’s en lingerie viel redelijk tegen. Daarnaast had de Primark veel dezelfde modellen shirtjes en andere kleding, alleen verschilde het printje steeds. Dit vond ik bij andere Primarken minder, maar dit kan natuurlijk redenen hebben dat ze snel kleren van andere filialen kregen, dus oud assortiment nog. En dat het misschien wel ligt aan het seizoen. Redelijk doordat was ik snel uitgekeken.

Wat heb ik geshopt?

Ondanks dat ik snel was uitgekeken, heb ik nog wel wat leuke dingen weten te bemachtigen.

Als eerste heb ik deze awesome sokken gehaald. Aangezien mijn moeder en zusje ook sokken nodig hadden, heb ik er gelijk een paar ingeslagen. De prijzen van links naar rechts zijn (3,oo; 2,5o; 3,00; 2,50 in euros). De meest rechtse  twee zijn voor mij. Nu kunnen jullie denken, waarom haalt ze mopshondjes sokken. Nou daar heb ik een gigantisch goeie reden voor. Mijn mama houdt namelijk totaal niet van die beestjes. Ik vind ze op zich wel grappig. Maar gemeen als ik ben, heb ik haar dus verteld dat die geweldige leuke sokken voor haar zijn, terwijl ze eigenlijk gewoon voor mij zijn. En ja, she was not amused. haha. Maar ik kon het gewoon niet laten om haar even te plagen.

sokken

En ik heb een kleine verslaving aan strikjes voor in mijn haar. Dus die moesten ook nog even worden ingeslagen. De grote strik kun je ook dragen als een broche. De 2 kleintjes zaten in een verpakking, er zitten schuifjes aan waardoor ze iet wat lastiger op de juiste plaats gezet kunnen worden dan de grote, die een wasknijper idee heeft.

strikjes

Als laatste, ja ik heb me echt ingehouden. Heb ik dit leuke blousje met ankertjes voor 7 euro gekocht. De korte broek die ik aan heb, is ook van de Primark, maar dan van een andere winkeluitje. Zulke blousjes zie je de laatste tijd heel veel, het praktische van deze is, is dat je het makkelijk kan dragen op een lange broek, korte broek, met een colbertje in de winter of gewoon zonder vestje in de zomer. Erg praktisch dus en ook nog eens chique.

Shirtje  Shirtje aan

 

Hopelijk vonden jullie mijn eerste shoplog leuk! Zijn jullie al eens bij een Primark geweest?

Liefs en knuffels, Karlijn

Auteur:

Hoi lieve lezers. Dit ben ik, een klein, blond vrouw. Vol blunders en verhalen. Met een passie voor koken en lifestyle. En dat gaan jullie terug zien in mijn blog. Veel plezier. Liefs Karlijn

3 gedachten over “Shoplog Primark Nijmegen

Geef een reactie

